Friday, February 3, 2012

sambal yg tak ku sangka tak ku duga!!

WAUU!! Guess whatt?? saya tak percaya hari ini akan tibe..hihihihhi hiiiiiii!!!! (gle)huhu..
okeyh3 klu korg nak tw.td..pukul 9,cik a n cik a..my ideal type of boyfriend... have im me...can u believe thiss!!
(ceh pasal tu pun nak citer)..whateverr..saya sedang excitedd..sebab tak de tempat nak cerita...sbab tu tulis kat sini...(mesti lonely ni kan??)not lonely..cume  tak kan nak citer kat mak aku...kisah cinta plak tu..kang die kata aku kemaruk plak ... i go to jail teruss..hahahah(tak lawak) k fine...anywayy da alang2 aku citerr...

aku pun nak citer somethig yang best gak ni..

tak la best..tak hot punn..(cehh pepoyo jee)

k k kat dalam dunia ni ade banyak negara....didalam setiap negara ade pelbagai adat,budaya dan bangsa....
contoh mcm negara kite. Negara Malaysia tanah airku yg tercinta!!
so td aku kuar dr rumah nak ke skola...sampai pukul 7.29(hampir2 lewat,tp selamat ade bacaan yasin..klu tak abis aku kene tangkap n habis berbirat la tgn aku bekas rotan cikgu ravi yg setebal lubang idung **** 2..)
da sampai skola, aku blajar la..tak kan aku men2 cak cak lak...balik pukul 12.30 pm. hujann lebattt sgt..so aku ng geng aku tika,nyta,ng yus g kat kedai makan cik shima...sementara tungu hujan berhenti...kitorg makan..
Cakap pasal makanan negara kite ade byk jenis lauk tradisional..salah satu nye adalah sambal..kan??
sambal belacan,sambal tempoyak,sambal limau,sambal kosong nn banyak lagiii... tp td
aku amik nasi then ceduk kuah daging kari n ikan masin..pastu aku nampak ade mcm due mangkuk ade cili2 mcm sambal..tp sambal ni pelik skit.. stu wane hijau satu wane merah dua2 mcm berair2..so selesai kawan2 aku amik lauk..aku nak amik sikit je sambal tu..tibe2 nyta kate...

'sikit ni je nasi ko??'
tyka: ya allah zati,jimat nye ko..

(sebenarnye aku kenyang lagi..sb tu nasi aku sikit je...) aku seriously tak ble makan klu tak de something yg pedas..so aku pandang sambal tu..nak ambik ke tak nak?nak ke tak nak??hmm

tyka: zati cepat la sikit..
aku: we...(senyap)...... ni sambal ape??
tika:sambal ape?? sambal ape ?? SAMBAL HIJAUULAHH...sambal pun ko tak kenall??..

(aku yg tak kenal sambal ker ko yg tak tw nama sambal??)

aku jd pelik n rase nak tergelak..tp atikah pandang aku mcm 'kolot nye sambal hijau pun tak tw..

aku: abis tu yg merah tu?? sambal merah??PFTT(sabar zati,tahan2)

atikah pandang aku dgn wajah yg gtu menghairan kan...

No comments:

Post a Comment